Windows 'dan Eski İşletim Sistemine Dönme

Eski İşletim Sistemine Nasıl Dönülür ?





Windows 7, 8 ve 8.1 kullanıcıları için Windows 10'dan tekrar eski işletim sistemine geri dönüş için yapmanız gerekenleri bu yazımızda inceleyeceğiz. Öncelikle bilmeniz gereken şu ki Windows 10 güncelleme yaptıktan sonra size 1 ay izin veriyor, 1 ay içerisinde geri dönüş yapabilirsiniz aksi durumda baştan bir işletim sistemi kurmanız gerekecektir.




Windows 10'dan tekrar Windows 7,8 veya 8.1'e dönmeniz için Denetim Masası >> Güncelleme ve Güvenlik bölümünü açıp buradan da sol taraftan recovery yani kurtarma seçeneğine tıklamamız gerekiyor. Buradan da Windows önceki bir sürüme geri dön seçeneğine tıklamamız gerekiyor. Devamında ise size neden ayrılmak istediğinizi soruyor ve gerekli kısıma istiyorsanız Windows 10'un gelişimi için sebeplerinizi yazabilirsiniz.




Yaptığımız işlemlerden sonra bize hangi dosyaların kurtarılmasını istediğimizi soruyor buradan istediğimiz seçeneği işaretliyoruz ve bu ekranı geçtikten sonra bize son bir kere daha Windows 10'dan eski işletim sistemine geçmek için emin olup olmadığımızı soruyor bu adımı da geçtikten ve işlemler bittikten sonra artık eski işletim sisteminizi kullanabilirsiniz.

Yorumlar