Yeterli Depolama Alanı Yok Hatası

Yeterli Depolama Alanı Yok Hatası
Android Yeterli Depolama Alanı Yok Hatası

Yeterli depolama alanı yok hatası alanlar için çözüm yolu göstereceğiz.  Göstereceğimiz çözüm yolları hafıza kartınızda yeterli alan olupta bu hatayı alanlar için geçerlidir. Android cihazına uygulama yüklemeye çalışıp da yükleyemeyenler bu konu sayesinde artık android uygulamalarını rahatlıkla yükleyebilecek

  

Yeterli depolama alanı yok hatası alanlar ilk olarak google play verilerini temizlemesi gereklidir. Bunun için Ayarlar >> Uygulama Yöneticisi menüsünde yer alan google play uygulamalarını seçiyoruz ve verileri sil seçeneğine tıklayarak verileri siliyoruz. Bu yöntem olmaz ise alttaki yönetimi deneyin.



Bir önceki yöntemi yapıpda eğer olmadıysa android cihazınızı Recovery Mod'da açın. Cihazınız Recovery Mod'da açmak için Ses açma + Home + Açma/Kapama tuşlarına aynı anda basılı tutuyoruz ve android cihazınızın kapanıp açılmasını bekleyin. Kapanıp açıldığı zaman android cihazınız Recovery Mod'da açılmış olacaktır. 



Telefonunuzdaki Gizli Dosyaları Görün 





wipe cache partito ( daha önce yüklediğin uygulamalardan kalan verileri temizlemeniz için kullanılır )

veya
wipe dalvik cache ( kullanılan geçice dosyaları temizlemek için kullanılır )
Seçeneklerinden hangisi görünüyorsa seçerek bu sorundan kurtulabilirsiniz.
Son olarak ;
reboot systemnow seçeneğine tıklayarak android cihazınızı yeniden  başlatın.




UYARI: Cihazınızda bulunan her şey silinir bilginiz olsun.


Depolama Alanı Yok Hatası
Yeterli Depolama Alanı Yok Hatası

Yeterli depolama hatası çözümü
olarak Google Play verilerini temizlemeniz yeterlidir. Aha işte bu kadar bunu açıklayayım mı? Ayarlardan uygulamalara girin. Google Play Uygulamalarını bulun tıklayın. Veriyi sil deyin. Sorunun çözülmüş olacak. Çözülmezse az daha aşağı kaydırın bir çözümümüz daha var. Ama zaten bunu düzgün yaptığınızda çözülmüş olacaktır. Diğerine gerek yok. Olsa bile başka sitelere bakabilirsiniz. Bu işlemi yapmada çok zorlanan kullanıcılarımız ise kendini fazla yormadan yeni bir telefon alabilir. Ya da tamirciye gidip 5dk işlem için 50TL verebilir. Oda olmadı genç birisini bulup yardım da isteyebilir.



Yorumlar

  1. bu dedigin dogrumu ona gore denicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Gunduz25 Nisan 2015 12:27

      Aynı sıkıntı bendede vardı yaptım oldu fakat sd cartı çıkartman gerekıyor yoksa silinir icindekiler.

      Sil
    2. Buna gerek yok verilerinizden olmayın
      Gördüğünüz boş hafıza hafıza kartında olutor verileri hafıza kartına taşıyıp cihaz belleğinde boş alan açarak bu sorundan kurtulabilirsiniz...

      Sil
    3. Kartlı çalışmayan programlar var

      Sil
    4. nasıl taşınıyor peki

      Sil
    5. nasıl taşınıyor peki

      Sil
    6. nasıl taşınıyor peki

      Sil
  2. men oyun yuklemek isdiyorum ama yuklenmir lutfen yardim eyleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Gunduz25 Nisan 2015 12:28

      Sorun nedir ben yardımcı olim.

      Sil
    2. Ben 16 gb hafiza karti aldim hala yeterli alan yok diyo oysa ki 14 gb lik boş alan var . Anlamadım. ( S 5 Kullanıyorum)

      Sil
    3. aynı dert bende de var konuyla ilgili bilgisi 9olan varsa yardım etsin iütfen

      Sil
    4. Google ayarlari temizleyin

      Sil
  3. Sorun nedir ? anlatabilirseniz yardımcı olmaya çalışırız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede aynı sorun var.Ama bence sorun alanla ilgili degil.Play storedan bisey indirirken telefon otomatik olarak telefonun hafizasina yukluyo bu durumdada telefonun kendi hafizasinda 1-2 gb bos yer olmiyacagina gore aldiginiz 16 gb lik sd cardlar çöp oluyo.Bende kullandigim telefonun ayarlarina baktim ama yukleme yeri ile ilgili bi slot goremedim.Bulabilen varsa lg cihazlarinda nerde oldugunu yazabilirmi lutfen....

      Sil
    2. Ayni sorun bndede var ne yaptiysam olmadi uygulama olmadigi halde depo dolu diyor

      Sil
  4. Renas Gürbüz14 Şubat 2015 18:39

    bn
    Dam League Soccer indirdim yeterli depolama alanı yok dior ltfn yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Gunduz25 Nisan 2015 12:28

      Yukarda yazanları inceleyip uyglamayı deneyin.

      Sil
    2. S4 KULLANIYORUM 15 GB DOLU GÖZÜKÜYOR TLF HAFIZASI O KDR ÇOK UYGULAMDA YÜKLÜ DEĞİL GOOGLE PLAYDAN YÜKLEDİKLERİMİN HEPSİDE HAFIZA KARTINDA 16 GB HAFIZA KARTIM VAR DEPOLAMA ALANI YETERSİZ DİYOR LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

      Sil
    3. Aynı şey bendede var s3 neo kullaniyorum

      Sil
  5. Tabletimi kapatip actigimda en basta tableti satin aldigim gibi oluyor tableti tanitiyor ve oyun indirmeye calistigimda ise depolama alani yok hatasi veriyor cozum onerin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Gunduz25 Nisan 2015 12:29

      Öncelikle yukarda yazılanları uygulayın

      Sil
    2. Herseyi yptim fakat olmuyor yanlis format attim ondan herhalde 1 kez format attim ondan oldu kesinlikle her kapatip actigimda tableti ilk gunku alinmis gibi tanitiyor

      Sil
    3. Herseyi yptim fakat olmuyor yanlis format attim ondan herhalde 1 kez format attim ondan oldu kesinlikle her kapatip actigimda tableti ilk gunku alinmis gibi tanitiyor

      Sil
    4. kardeşim gecmis olsun hafizasi yanmis o yuzden oyle

      Sil
  6. Burada yazan herşeyi deneyin. Çoğunlukla işe yarayacaktır. Bazı temizlik programları hafızanızı silebilir. Değerli dosyalarınızı kaybetmemek için sık sık bilgisayarınıza yedekleme yapın. Fakat her telefonun bir sınırı var. Eğer bunları yaptıktan sonra çözüm olmazsa işinize en az yarayan programları teker teker silmeye başlamalısınız. %90 sorununuzu çözecektir. O da olmazsa son çözüm telefonu değiştirmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Gunduz25 Nisan 2015 12:30

      Veya sd cartınız varsa uyglamalarınızı sd carta taşıyabilirsiniz.

      Sil
    2. Ben herseyi denedim tablete bir kez format attim o yuzden oldu herhalde aldigim ilk gunki gibi oluyo kapatip actigimda tanitiyor tableti sanirsam yanlis format attigim icindir

      Sil
  7. Bende aynı hatayı alıyordum ve kendimce sorunun çözümünü keşfettim. Daha önceden indirdiğiniz uygulamaların ve oyunların mutlaka bir "data" dosyası vardır.Bu klasör de Telefon Hafızasında ya da SD Kartınız varsa SD Kartınızın içindedir. Muhtemelen telefonunun ya da tabletiniz ilk olarak kendi hafızasına yükleyecektir.Bu dosyaya girerek kullanmadığınız uygulamaların ve oyunların dosyalarını silin. Böylelikle yeterli depolama alanınız olacaktır. Bu işlemi yaptıktan sonra telefonunuzu ve ya tabletinizi tekrar başlatın, sorun çözülecektir. İyi Günler :)

    YanıtlaSil
  8. note 2 12g yazıyo ama cok azseyler yüklü dolu görünüyo acil yardm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Gunduz25 Nisan 2015 12:33

      Üstte yazanları inceleyin olmazsa varsa uygulamalarınızı sdcart a taşıyın.

      Sil
  9. Tabletimde uygulama yöneticisi yok uygulamalar var lütfen yardım edin lütfen acil halamın düğünü var ama fotoğraf bike çekemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Gunduz25 Nisan 2015 12:34

      Tablet marka ve modelini paylaşirsanız ben yardımcı olabilirim.

      Sil
  10. Google playden gameloftdan dungeon hunter 5i %99 da hata verdi ve suan oyun yok ve alan kaplıyor nasl silebilirim dosyalardan gameloft dosyasına baktım bos napabilirim acil yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clean Master uygulamasını denemenizi öneririm.

      Sil
  11. Cok sagol normalde 1,55 gb bos alan olacakken simdi 6,35 gb bos alan var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil, bu tür sıkıntınız olursa her zaman yardımcı olmaya çalışırız..

      Sil
    2. Telefonumu fabrika ayrlarna geri donderdim uygulamalar inmiyor diye. Ama hala sadece bir uygulama iniyor digerlerine alan yok diyor ne yapmam gerek yardimci olursaniz sevinirm

      Sil
    3. Uygulama yukleyemiyoz diyoz

      Sil
  12. Telefonmda alan yetersz isareti ckti ve kimsenn mesaji gelmiyo bana birde mesaj hafizasi dolu diyor ama telofonmda mesaj da yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığınız telefonun marka ve modelinizi yazarsanız daha iyi olur.

      Sil
    2. teşkrler sefa gen abi

      Sil
  13. Whatsapp indirmeye calisiyorim her seferin de yeterli alan yok diyor silecek bisy kalmadi artk ne yapmaliyim ?

    YanıtlaSil
  14. hepimzn ortk sorunu :D delircm ya bna yardm edin google guncelleme istiyr başarısız dyr yetrli alan yk depolama alanı az dyr ne yapmaliym lg 80 modeli telimn

    YanıtlaSil
  15. hepimzn ortk sorunu :D delircem ya bna yardm edin google guncelleme istyr yeterli alan yk başarısız dyr yada depolama alanı az dyr hafizam 8 gb ve dolu deil telm lg 80

    YanıtlaSil
  16. Hepsini denedim olmuyo telefonu duvara firlatcam simdi

    YanıtlaSil
  17. Ya arkadaslar benim tableti tab3 ben video yukluyorum dizi butun resimleri sildim tablette hicbir sey yok iki oyun var ben ne yapabilirim yardim please

    YanıtlaSil
  18. Arkadaslar piranha zen 8 ne yapsam olmuyor lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
  19. S3 mini kullanyrm sadece whatSapp yüklü yeterli alan yok diyor uygulama indiremiom acil yardm nolur

    YanıtlaSil
  20. Xperıa neo da yapamadım

    YanıtlaSil
  21. Google play verilerini silersem google play store silinmez değil mi

    YanıtlaSil
  22. Google play verilerini silersem telefonumda neler silinebilir yardım edin

    YanıtlaSil
  23. 1. yöntemi denedim olmadı 2. yöntemide yaptım ama telefon açıldığında hiçbir yazı falan gelmedi nasıl oluyo 2. yöntem

    YanıtlaSil
  24. Samsung glaksi açe s5830 var alan yok diyo hiç bi uygulama yokken oyun indiremiyorum

    YanıtlaSil
  25. telefonumda sadece whatsapp yüklü ve alan az uyarısı geliyor. yeni format attım telefona. telefondan bir iki yıl önce yanlışlıkla google play hizmetlerini silmiştim fakat hiçbir sorun olmadan google aramayı google play i falan kullanabiliyordum. şimdi format atınca google play hizmetleri geri geldi ve çok fazla alan kaplıyor. telefonumda hiçbir şey yok şu an ne resim ne müzik sadece whatsapp var ve whatsapp ın da verisini sildim. takvimdir saattir falan bunların bile verilerini sildim ancak 1 mb alan açıldı. alan az uyarısı bir türlü gitmiyor. bu uyarı yüzünden sms de alamıyorum. google play hizmetlerinin verisini silmek istiyorum fakat bir sorun çıkar mı diye korkuyorum. acilen yardımcı olabilirseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  26. telefonumda sadece whatsapp yüklü ve telefon alan az uyarısı veriyor. telefona bugün format attım başka bir sorundan dolayı. o sorunum çözüldü fakat alan az uyarısı veriyor. google play hizmetlerini ben 1-2 yıl önce yanlışlıkla silmiştim ama google arama ve google play i sorunsuz bir şekilde kullanabiliyordum. ama format atınca google play hizmetleri geri geldi ve çok fazla alan kaplıyor. verisini silmek istiyorum google play hizmetlerinin ama bir sorunla karşılaşırsam diye korkuyorum. verisini silersem ne olur? ya da tamamen kaldırsam? ve telefonu ilk aldığımda 8-10 uygulama yüklesem de bir sorun olmuyordu. şimdi yalnızca whatsapp yüklü ve onun da sürekli verisini silmek zorunda kalıyorum. takvim saat gmail vs gibi şeylerin bile verilerini silmek zorunda kalıyorum. acilen yardımcı olabilirseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  27. ARKADAŞLAR BENİM TELEFONUM DEPOLAMA ALANİ BİTİYOR DİYOR VERİLERİ SİLİYORUM GENE AYNİ EN SONDAKİ RECOVARY MODA NASİL ALİCAM OLUYO MUU BİSİLER SOYLEYİN ??

    YanıtlaSil
  28. Piranha zen depolama alani yok diyo nasil yok edebilirim bunu bidaha cikmamasi icin verileri silsemde bidaha cikiyoo oburku recovardi yapamadm onu yapinca gidiyomu yardim edin ltfen ?

    YanıtlaSil
  29. Çok teşekkürler :) Recovery Mod ile uygulanan yöntem işime yaradı ancak bazı müziklerimi silmiş . Ama sd karta atarsanız belki silmez . (Samsung Galaxy Grand 2 )

    YanıtlaSil
  30. whatsapp indiricem ama ne yapacagimi anlayamadim solermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihazınızı ilk önce Home ve Açma/Kapama tuşuna bas (Reset at ama kökten değil) tabletin açılmadıysa bir daha dene ertesi gün şarza tak 1.30 sa. beklet sonra birdaha dene geri geliyor. (EN AZINDAN EBNİMKİ ÖYLE OLDU)

      Sil
  31. Benimkide syrox tablet 32g hafıza kartı aldım ama hala yeterli depolama yok alıyorum sizce sorun ne ?

    YanıtlaSil
  32. Teşekkürler, işime yaradı sorunun çözümünü günlerdir arıyordum ve çözüldü.

    YanıtlaSil
  33. Merhaba benim telefonundan general mobile discovery yeterli depolama alanı yok diyor başka bisey demiyor,ne yaptimsa olmadı bana da yardımcı olursanz sevinirm

    YanıtlaSil
  34. Merhaba benim telefonumda alan yetersiz diyor birsürü uygulamayı sildim fakat bi işe yaramadı sizce ne yapmalıyım yardım edersiniz sevinirim ☺

    YanıtlaSil
  35. Merhaba benim telefonumda 13 tane virüs var. Alan yetersiz diyor Bundan dolayı uygulama yüklenmiyor. bir sürü uygulama sildim ama ise yaramiyor. Yardım ederseniz sevinirim. 📱

    YanıtlaSil
  36. Merhaba benim telefonumda sürekli bu hatayı veriyo 4Gb telefon hafızası var telefonun kendi uygulamalarından başka iki tane uygulama var telefonun kendi uygulamarından birçoğunu kaldırdım gereksiz dosyaları sürekli siliyorum ama sürekli cihaz bellleği dolu diyor uygulama indiremiyorum ve galeriye giremiyorum ne yapmam gerekli lütfen yardımcı olurmusunuz ? Fabrika ayarlarına döndürmek işe yarar mı??

    YanıtlaSil
  37. Bu yontemi 6 aya bi yapiyorum baska secenek varmi die girdim ama yok galiba mecbur bunu yapacam tekrar supesiz %100 kullanilabilir...

    YanıtlaSil
  38. Mrb ne kadar kaldirsanda tlfn kaydediyor bu islemi uygula.
    Yapamazsan youtubede var yapim islemleri kesinlikle ise yarar sonrasinda daha fazla uygulama yukleyebilirsin.. ;)

    YanıtlaSil
  39. Çok teşekkür ederim. İşe yarıyor hatta kesin çözüm diyebilirim, o kadar yol denedim fakat tek olan buydu. Denemenizi şiddetle tavsiye ederim. Evde bir tablet birde benim telefonumda aynı hata vardı şimdi sıkıntı yok. Teşekkürler androlama :D

    YanıtlaSil
  40. Merhaba ben true skate 1.3.4 apk indirdim hile yapmak için fakat oyunundiğer sürümlrinin indirdiğimde sorun çıkmadı fakat bu sürümde yeterli alan yok uyarısı geldi ama tabletimde 8gb boş alan var neden sorun vermiş olabilir şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  41. Telefonum T50 model. yeterli depolama alanı yok uyarısı almaya başladı sürekli çok fazla fotoğraf müzik ve uygulama sildim fakat hala aynı. Ayrı zamanda başka bi uygulama indirmek istediğim zaman indiriyorum o zaman bi problem olmuyor. whatsapp gibi uygulamalarda dolaştığım zaman birden durduruldu diyor ve telefonum uzun süre kendine gelmiyor başta vermiş olduğunuz bilgileri de yapamadım.

    YanıtlaSil
  42. Telefonum T50 model. yeterli depolama alanı yok uyarısı almaya başladı sürekli çok fazla fotoğraf müzik ve uygulama sildim fakat hala aynı. Ayrı zamanda başka bi uygulama indirmek istediğim zaman indiriyorum o zaman bi problem olmuyor. whatsapp gibi uygulamalarda dolaştığım zaman birden durduruldu diyor ve telefonum uzun süre kendine gelmiyor başta vermiş olduğunuz bilgileri de yapamadım.

    YanıtlaSil
  43. Telefonum T50 model. Sürekli yeterli depolama alanı yok uyarısı almaya başladım. bu telefonumu çok yavaşlatıyor çok donmaya başladı. Bazen uygulamalar durduruluyor ve telefon uzun süre kendine gelmiyor. Çok fazla fotoğraf müzik ve uygulama sildim hala aynı. Üstelik başka bi uygulama indirmek istediğimde bi problem olmuyor uyarı vermiyor onu indirebiliyorum. Yukarıda dediklerinizi de yapamadım lütfen yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  44. Benim telefonum lg marka ve yeni hafıza kartı aldım 16 gb lık. Buna rağmen depolama alanı az uyarısı veriyor. Önbellekleri ve tüm verileri sildim ama düzelmedi. Sanırım bu yüzden whatsapp gibi uygulamalar kasıyor. Yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  45. Arkadaşlar uygulama yöneticisinde en az 200 mb boş alan olması gerekıyo yoksa 1mb lik bile bişey indiremezsınız

    YanıtlaSil
  46. Arkadaşlar uygulama yöneticisinde en az 200 mb boş alan olması gerekıyo yoksa 1mb lik bile bişey indiremezsınız

    YanıtlaSil
  47. Abi gittim 16 gb hafıza kartı aldım sadece 1 uygulamayı taşıdım ama 2. Yi denedim yeterli depolama alanı yok yazıyor daha 15 gb boş yer varken ne yapabilirim acil yardım edermisiniz.

    YanıtlaSil
  48. Abi gittim 16 gb hafıza kartı aldım sadece 1 uygulamayı taşıdım ama 2. Yi denedim yeterli depolama alanı yok yazıyor daha 15 gb boş yer varken ne yapabilirim acil yardım edermisiniz.

    YanıtlaSil
  49. asus zenpad 7 tablet aldım aynı sorun vardı sd taktım olay su menusunde asus ozellestırılmıs ayarlar var ordan uygulama kurulumu ayarları var ordan hangı hafızayı kullanıyorsak artık onu secıyoruz ama bazı tablaetlerde veya telefonlarda olmuyor nedenu yazılım bundan once pıranha vardı onda olmuyordu bazı uygulamalarda sadece hafızaya kuruluyor ve tasınmıyor cıhaz alırken sunları sorun uygulama alanı mesela 8 gb bır alette 3/4 gb sısteme ayırır gerısı ıste resım vs 1/2 gerı kalan uygulamadır ve dusuktur kendı hafızası yuksek cıhaz almanızda fayda var ornek telefonum gm dıscovery elıte 32 gb hıcbır skıntı yaratmıyor cunkı hafızası yuksek

    YanıtlaSil
  50. Her ikisine denedim ama "depolama alanı bitiyor" uyarısı halen devam ediyor. Tlf'da 9,5 GB hafızadan kullanılan 1,8 GB ama hafıza hatası vermeye devam ediyor

    YanıtlaSil
  51. Ya simdi ben castle clash adinda bir uygulamayi guncelliycektim sonra guncellenmedi telefon açılıp kapandiginda uygula silinmisti bende tekrar play storedan indirmeyi denedim indirdigimde sonuna kadar iniyor ama sonunda yeterli depolama alani yok diyor halbuki 2.7 gb bos yerim var sorun ne sizce?

    YanıtlaSil
  52. LGBT4 Depolama sorunu yaşıyorum ama çözüm bulamadım yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  53. En kısa : uygulama yön-Kayıt yeri-kullanılabilir alan da duran dosyaları silin.. hafıza artırıldı..

    YanıtlaSil
  54. Ya ben tabletten plants vs zombies 2 sildim hiçbir alan açılmadı clean master olmuyo 360 indiricem bu kadar alan kaplayan oyunu sildim dediğim gibi 100 mb filan açıldı başka uygulama silcem ama böyle olur diye korkuyom uyg. Ların veri siliom olmuyo tabletin ses düğmesi yok yardım pls

    YanıtlaSil
  55. Google playdan bakın. Plants vs zombies 2 ye bi bakın kaç yer kaplıyo öff

    YanıtlaSil
  56. Discovery general mobile telefonda 1. Adım menüden uygulama yöneticisine girin 2.Adım telefon hızlandırmaya giriyoruz 3. Adım telefonunuza saklayın böylelikle telefonu optimize etmiş oluyorsunuz inşallah yararlı olur

    YanıtlaSil
  57. Samsung kullanan varsa telefon arama yerine *#9900# yapıp "delete dumpstate/logcat" basip telefonu yeniden başlatın. Yaklaşık 1 gb lik yer aciyor. Samsung s2 kullaniyorum

    YanıtlaSil
  58. Benim telefonum lg g3 stylus. Telefonun kendisi 8 gb imiş ve ben bunu yeni öğreniyorum. hafıza kartımda duruyor herşey.. telefonu bir kaç kere resetledim fakakat faydası olmadı yeniden 'depolama alanı yok'yazısı çıkıyor.hafıza kartım 16gb napabilirim ve bu yazı moralimi bozuyor. ne şarkı indirebiliyorum ne ekran görüntüsü alabiliyorum,yardım eder misiniz?şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  59. Sayın admin ben your freedom uygulamasını yuklemistim kaldırdım sonra tekrar yüklemeye çalışınca bu hatayı verdi..sadece bu uygulama öyle yapıyor başka güncelleme vs yaptım hata vermedi...yardimmmmmm...şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  60. Ben your freedom uygulamasını kullanıyordum kaldırdım sonra tekrar yüklemeye çalıştım hata veriyor... sadece bu uygulama hata veriyor.. başka güncelleme vs yaptım ama hata vermedi...yardimmmmmm... şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  61. Arkadaşlar tablette 8 gb hafıza kartı var kendinden bunun 3 gb sistem dosyaları için ayrılmış durumda bana 5 gb lık alan kalıyor ama yer yok hatası veriyor verileri temizledim işe yaramadı 2 yöntemi deneyeceğim ama hafıza kartı dışındakilerinin silineceğini yazmışmıssınız ama ben indirdiğim uygulamarı hafıza kartına taşıyamıyorum ayarlar kısmında hafıza kartına aktar yazısı aktif değil ben 2 yöntemi uygularsam indirdiğim uygulamalar silinecek ve tekrar indirmek benim için sıkıntı olacağından dolayı sizden yardım bekliyorum tabletimin markası hytab modeli ise Ht-017 şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  62. Yaptım hiçbirşey silinmedi ayriyetten birşey de olmadı

    YanıtlaSil
  63. Benim telefonum samsung galaxy note 3 ve depolama alanı yetersiz diyip yeniden başlatıp duruyo kendini.Uygulamaları silmeye çalıştım ama hemen yeniden başlatıyor.Ne yapmam gerek lütfen yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  64. >Guvenlimi bilmiyorun ama indirmek istediğiniz uygulamayi internetten apk alarak bulup indirip kurabilirsiniz
    >ben denedim oldu

    YanıtlaSil
  65. >guvenlimi bilmiyorum ama uygulamayi netten apk olarak bulup kurabilirsiniz
    >ben denedim oldu

    YanıtlaSil
  66. Şimdi ben play store verilerini silsem telefondaki yukledigim uygulamalar giderim instagram snepchat watsap felan acillllll

    YanıtlaSil
  67. Ben şimdi play store verilerini silsem yukledigim uygulamalar gidermi.instagram,snepchat,watsap felan acilllllllllll yardimm

    YanıtlaSil
  68. Şimdi ben play store verilerini silsem telefondaki yukledigim uygulamalar giderim instagram snepchat watsap felan acillllll

    YanıtlaSil
  69. Yardım eder misiniz vestel venüs 5.5 kullanıyorum yetersiz depolama alanı diyo verileri temizlememe rağmen

    YanıtlaSil
  70. rootlu telefonum da android secure dosyasını sildim. Ayarlar Uygulamalar bölümünden ön belleği sildim. Telefonu kapatıp açtım. Sorun ortadan kalktı. Rootsuz telefonda olurmu denemedim. Android secure dosyasını silmekten korkmayın. Daha sonra tekrar oluşuyor. Ayrıca her telefonde olmayabilir. Sorumluluk size ait.

    YanıtlaSil
  71. Ya lütfen yardım edin ben birşey yüklemediğim halde alan dolu gözüküyor Samsung Galaxy J7 5.1.1 de yaşıyorum bu sorunu yardımmm

    YanıtlaSil
  72. Telefonhma hic bir sey indiremiyorum depolama alani dolu diyor halbuki bi kac uygulama var moralimi cok bozuyor play store verilerini silince uygulamalarda silinirmi napmam lazim yarim edermisiniz

    YanıtlaSil
  73. Arkadaslar dosya silin cart curt hersey hikaye youtube da bir videoda yorumda gormustum bende %100 ise yaradi yeni bir google accountu acip giris yapin. Sorun cozuluyor ama sebebini bulamadim

    YanıtlaSil
  74. Program indirmemizi önermişsiniz ama progaran indirecek hafızam dahi yok ne yapmam gerekiyo

    YanıtlaSil
  75. Lg g4 stylus benimki ama veriyi sil yok

    YanıtlaSil
  76. Lg g4 stylus benimki ama veriyi sil yok

    YanıtlaSil
  77. SAMSUNG GRAND PRIME PLUS + KULLANIYORUM SARJIM ÇABUK BITIYOR BATARYAMI DEĞİSTIRMEK ISTIYORUM SIZCE FAYDALI OLURMU LÜTFEN YARDIM EDİN 😯

    YanıtlaSil
  78. SAMSUNG GRAND PRİME PLUS + KULLANIYORUM SARJIM ÇABUK BITIYOR BATARYAMI DEGISTIRMEK İSTIYORUM SUZCE YARARLI OLURMU LÜTFEN YARDIM EDİN :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir süreliğine olur.. Ama telefonu ilk aldığınız zamanlardaki gibi ya da yeni alınmış sıfır bir telefon verimliliği beklemeyin.. Bataryaların ömrü olduğu gibi telefonlar da eskidikçe; batarya ne kadar güçlü ve yeni olursa olsun işlem yapmak için daha fazla enerji tüketir hale geliyor. Ancak orijinal batarya almaya dikkat edin, orijinal olmayanlar hem verimsiz hem de zaman zaman tehlikeli olabiliyor. Bataryayı değiştirmek şarjın verimliliğini bir süreliğine de olsa arttıracaktır.

      Sil
  79. Herkes yardım istemiş ama doğru düzgün işe yarar bir şey yazan yok.. Öcelikle belirteyim ben bu işlerden hiç anlamıyorum, araştıra araştıra edindiğim deneyimi anlatayım. Bir kere telefonum eski ve bellek kapasitesi 1 gb. Bakın telefon ya da sd kart kapasitesi demiyorum. Bunların dışında bir de bellek kapasitesi var. Dahili depolama kapasitesi 16 gb ve yarıdan fazlası boş olan telefonda zaten insgram, watsapp gibi bir kaç uygulama dışında indirilmiş hiçbir şey olmamasına rağmen güncellemeleri dahi yeterli alan yok diye yapamıyordu telefonum. Çünkü kontrol ettim bellek kapasitesinde 170 mb'lik boş alan varmış. Sd kart ya da telefon hafızasında yer olsa da bellekte 200 mb.'lik boş yer yoksa güncelleme yapmıyor, düşük mb. li de olsa program indirmiyor . İlk önce bellekte kayıtlı olan programları sd karta taşıdım. Ama programın sadece belli mb'i taşınıyor, bellekte hala bir miktar mb'lik kısmı mevcut kalıyor biliniz.. Sonra telefon ayarlarından ön belleği sil yaptım, böylece 1 gb'lık bellek kapasitesinde 250 mb'lik bir boşluk oluştu ve güncellemeleri yapmaya başladı.. Bu boşluk 200 mb'in altına düştümü ki programları kullandıkça ön bellek şiştiği için kendiliğinden düşüyor , haftada bir önbelleği temizle yapmaya başladım.Böylece güncellemeleri yapabiliyor. Bellek kapasitem düşük olduğu için fazla program yükleyemiyorum, düşük mb'li bir şey yüklediğimde de önce sd kartı taşıyıp yine ön belleği temizle yapıyorum.
    Karışık oldu biliyorum ama bu işlerin tekniğinden anlamadığım için anlatabilirliğim anca bu kadar. Bu arada telefonum gb discovery.

    YanıtlaSil
  80. Teşekkürler sorun çözülmüştür.

    YanıtlaSil
  81. Teşekkürler, o kadar sitede araştırdım ama sayenizde çözdüm sağolun.

    YanıtlaSil
  82. Sorun çözüldü ama dosyalarımda silindi, yinede sağolun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder