General Mobile Discovery Yavaşlama Sorunu

General Mobile Discovery yahut Discovery Elite cihazınız yavaşladı, kasma mı yapıyor? işte hızlandırma metotları..
General Mobile Discovery Yavaşlama Sorunu Çözümü
General Mobile Discovery
General Mobile Discovery ’nizin ilk günkü performansından geride olduğunu daha yavaş çalıştığını daha geç tepki verdiğini düşünüyorsanız tam size göre bir rehber karşınızda.

Discovery’nizi yavaşlatan bir çok fazla neden olmaktadır. örnek: Arayüz ya da tema , RAM kaynaklı sorunlar, indirilen dosyalarla gelmiş olabilecek zararlı yazılımlar vs. diyebiliriz.


Sorunlar böylesine çeşitli olunca çözümler de doğal ki tek değil. fakat endişeye mahal yoktur, bir kaç basit adımla çözüme ulaşmak mümkün.

Bundan sonra çözümlere değinme zamanı geldi. Evvela Arayüz kaynaklı problemlere çözüm sunacağız.

Discovery Elite Fabrika Ayarlarına Alma
Discovery Elite Ekran Görüntüsü Nasıl Alınır?



1-Tema ve Arayüz Kaynaklı Sorunlara Çözüm



Telefonunuzun arayüzü, teması hız için en önemli sebeplerden bir tanesi şekilde karşımıza çıkıyor. özellikle Menünüzün hızının esas unsuru budur.

Yavaşlama nedeni şekilde iyi programlanmamış bir arayüz ya da animasyon vs yüzünden yavaşlığa neden olan bir arayüz gösterilebilir. Bu sorununuzu çözmek için size hızlı pratik ve şık bir arayüz olan Smart Launcher’ı öneriyoruz.

Uygulamayı kurduğunuzda ana menünüz şu şekilde olacak:
General Mobile Discovery Yavaşlama Sorunu
General Mobile Discovery

Uygulamaları, ayarları vs görebileceğiniz kısım ise şu biçimde :
General Mobile Discovery Yavaşlama Sorunu
General Mobile Discovery

Kolay ve kullanımı basit bir arayüzdür. Telefonunuzun hızını, menü geçişlerini ve uygulamalara erişiminizi artıracağını göreceksiniz.





2- Ram Kaynaklı Sorunlar İçin Çözüm Önerisi



General Mobile Discovery ’nizin  Ram’inin az olmasından kaynaklı yavaşlık olduğunu düşünüyorsanız size Ram booster yeni adı ile Smart Booster uygulamalarını denemenizi tavsiye ediyoruz. Performansa gereksinim duyduğunuz zamanlarda ve ya devamlı aktif kalan lüzumsuz uygulamaların Ram’inizi harcayarak hızınızı yavaşlatmasını engellemeye yardımcı olur.
General Mobile Discovery Yavaşlama Sorunu
General Mobile Discovery


3- Yararsız Yazılımlar, Virüsler Kaynaklı Problemlere Karşı Tedbir



Android cihazların  bundan sonra bilgisayardan bir farkının kalmadığı aşikar. Biz bilgisayar kullanıcılarının hakim olduğu bir konu ve sıkıntı da zararlı yazılımlar yani virüslerdir.

Bu zararlı yazılımlara android cihazlarımız da maruz kalıp ziyan görebilir bu nedenle antivirüs kullanmakta yarar var.
General Mobile Discovery Yavaşlama Sorunu
General Mobile Discovery


Bunları yaptıktan sonra cihazınızın daha hızlı ve güvenli olması muhtemeldir. Görüş ve önerilerinizi bekliyoruz.


Yorumlar

  1. Abicim bu RAM olayı sorun çıkartmaz demi ?

    YanıtlaSil
  2. Gm discovery nin son sürümünü yükledim tuştan kapatınca açılmıyor / çok geç açılıyor. Ne yapabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski sürümü geri yüklemekten başka şuanlık bir çare görünmüyor. Güncellemeler konusunda şöyle bir tavsiyede bulunayım, güncelleme geldi diye hemen telefonunuzu güncellemeyin biraz aradan zaman geçsin güncellemeyi kuranların yorumlarını okuyun ondan sonra karar verin yüklesem mi diye. Şayet ben LG G3 android 5 güncellemesini beğenmedim.

      Sil
  3. Telefonum sürekli donuyor rehberler donuyo dokunmatik Lee calsimaz hale geliyor ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halledebildin mi sorunu. Bende de var.

      Sil
    2. Halledebildin mi sorunu. Bende de var

      Sil
    3. Bende de ayni sorun var , telefonu formatladim duzeldi ama farklo sarj aleti ike sarj edince tekrar ayni sorunlar basladi, bence akimdan kaynaklaniyor sanki, kendi sarj aleti disinda baska bi sarj aleti kullanmamak gerekiyir galiba

      Sil
  4. General mobile Discovery i nasıl eski sürümüne alabilirim donuyor telefon

    YanıtlaSil
  5. Ben telefonu kapatıp açtıktan sonra ekranı kilitleyince 5-10dk sonra geliyor ekran kendine ondan öncesinde hep siyah ekran var açılmıyor sebebi ne olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunun aynısı bende de var ve alalı daha bir yıl olmadı bile ayrica yavaşladı donmalar oluyor

      Sil
    2. ben de iki yila yakin zamandir kullaniyorum ekranim kirildi tamirden geldi bi iki ay sonra bu sorun basladi ekran cok gec aciliyor

      Sil
  6. Bok gbi telefon brdaha elitmi allah korusun

    YanıtlaSil
  7. DİSCOVERY AİR DE KURCLARKEN BI MENUYE GIRDIM MENUDE X1 X5 X10 DIYE BIRSEY VARDI MENU ACILMA HIZI O X1 DI BEN ONU X5 YAPTIM GUZEL AMA YAVAS ACILIYOR SU ANDA BU MENUYU BULAMIYORUM TEKRAR NASIL OLUR YARDIMCI OLURMUSUNUZ ... 5335580999 WATSSPAPP TANDA YARDIM EDEBILIRSINIZ

    YanıtlaSil
  8. discovery 1 kullanıyorm ancak acarken discovery yazısı gelıyor 10 dakıka acılmıyor oyle kalıyor sorun nedır

    YanıtlaSil
  9. Benim telefon internete girince kendiliğinden cikıyor değişik yerlere giriyor hiç memnun kalmadım acaba bu durumda ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  10. Benim telefon internete girince kendiliğinden cikıyor değişik yerlere giriyor hiç memnun kalmadım acaba bu durumda ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  11. Discoveryde uygulamaya girince telefon bi kaç saniye içinde donuyor.Telefonu kendine getirene kadar canım çıkıyor bazende olmuyor telefonun bataryasını çıkarmak zorunda kalıyorum.Bunun için daha bugün servise gittim güncellemeden dolayı oluyor bu haliyle kalsın dediler yine aynı hatayı yapıyor ne yapmam lazm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunu çözdüm aynı sorunla karşilaşan olursa diye yazayım hafiza kartindan dolayi oluyormuş hafiza kartindakiler telefona aktarinca normale döndü

      Sil
  12. Slm bende location services diye bi yazı çıkıyor tlf kilite aldığım zaman bu bu cikmakda

    YanıtlaSil
  13. benım telefon 5 dakka acık kalınca otomatık kapanıp acılıyor sebebı ne olabılır

    YanıtlaSil
  14. benım telefon 5 dakka acık kalında kendı kendıne kapanıp acılıyor sebebı ne olabılır

    YanıtlaSil
  15. GM D2 rehber yada arama kayıtlarına girince bekleyip duruyor. Kişileri ekrana getirmiyor. Fabrika ayarlarına getirince duzeliyor. 1-2 hafta sonra aynı sorun tekrar oluyor. Berbat bi durum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynı sorun bende de var kasma çok sınır bozucu

      Sil
    2. Maalesef ben de aynı sıkıntı var.fabrika ayarlarına döndüm. 10 gün düzgün çalıştı sonra yine aynı.Paranla rezil olmak tam da bu olsa gerek.arayanların ismi çıkmıyor sadece numara çıkıyor. Herkese aynı lafı anlatmaktan bıktım.rehbere giriyorum numara gelmiyor. Telefon beklmedeyken donuyor ekran gelmiyor. Adam akıllı güncelleme yapın kardeşim. Bin pişmanım bu naleti aldığıma...

      Sil
    3. Maalesef ben de aynı sıkıntı var.fabrika ayarlarına döndüm. 10 gün düzgün çalıştı sonra yine aynı.Paranla rezil olmak tam da bu olsa gerek.arayanların ismi çıkmıyor sadece numara çıkıyor. Herkese aynı lafı anlatmaktan bıktım.rehbere giriyorum numara gelmiyor. Telefon beklmedeyken donuyor ekran gelmiyor. Adam akıllı güncelleme yapın kardeşim. Bin pişmanım bu naleti aldığıma...

      Sil
  16. Bende. 2 yildir GM discovery kullanıyorum ilk senelerimde oyun oynarken hiç kasmiyordu sikintim yoktu ama şuan sıkıntı oyunu oynarken arada bi kasiyor kapama tuşuna basiyorum bazı zamanlar hiç açılmıyor basılı tuttuğunda açılıyor eskisi gibi hızlı olmasını istiyorum ama nasıl olacağını bilmiyorum aslın da ilk aldigimda 16 tane oyun yukleyebiliyordum ama şimdi 2 oyundan fazla inditmiyorum hep depolama alaniniz yeterli deil diyo video da yok resim desem fazla yok müzik ztn az lütfen nasıl kasma sorununu cozecegim oyun oynarken kasmasina dayanamiyorum

    YanıtlaSil
  17. Benim telefon arama yaptığında 15-20 saniye bekliyor sonra arama yapıyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  18. Disvory air alalı daha 1 yıl olmasına rağmen telefon kasıyor ve jarzı çok erken bitiyor ne yapabilirim bana yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar telefonu yeni aldım GM air alt en sık köşedeki dokunmatik sekme tuşu kendiliğinden basıyor oyuna girince oynanıyor yada bildirim gelinceye oluyor video izlerken oluyor format attım olmadı yazılım attım olmadı servise yolladım oda bişey yok dedi pezevrnkler böyle oluyor telefon süper ama o tuş basıyor deli oluyorum varsa bileniniz yardım edin lütfen

    YanıtlaSil

Yorum Gönder