E-Ticaret in Olmazsa Olmaz 3 Şeyi, Güvenlik, Kalite, Servis

E-Ticaret 'in Olmazsa Olmaz 3 Şeyi, Güvenlik, Kalite, Servis


E ticaret sitelerinin artması hem kullanıcıyı memnun ederken hem de site sahiplerine güzel paralar kazandırabiliyor. Özellikle son dönemde her ürüne yerinden kalkmadan ulaşan tüketici sayesinde ciddi bir Pazar haline gelen e ticaret sitelerinde başarı aslında tesadüfi değildir. E-Ticaretin olmazsa olmaz 3 şeyi, güvenlik, kalite, servis sorunsuz işlediğinde başarı ve yüksek gelir kendiliğinden size ulaşabiliyor.

e-ticaret



Güvenlik


Tüketiciler ilk zamanlarda kredi kartı numaralarının paylaşılması konusunda ciddi çekinceler yaşıyorlardı. Ancak artık biliyorlar ki bir bankanın herhangi bir internet sitesine sanal pos verebilmesi için öncelikle o firmanın SSL sertifikasına sahip olmasını istiyorlar. Aslında bu sertifika sizin girdiğiniz kredi kartı numaralarını özel bir kripto yöntemine tabi tutmasına ve kesinlikle sistemde saklanmamasına yaramaktadır. Bu sayede rahatlıkla online ödeme yöntemleri ile alışveriş yapabilen kullanıcılar ayrıca bir kez aldıkları siteden almayı uygun görmektedirler. Normal ticarette müşterinin ayağı alışsın mantığının bir benzeri burada da işlemektedir. Bir kez size güvenen kişi o firmadan kolay kolay vazgeçemez oluyor.




Kalite


Çin malı ürünlerinin özellikle ülkemizde yoğun satılmaya başlanmasından sonra kalite tüketicilerin aradığı ilk şeylerden biri haline geldi. Bu noktada bir e ticaret sitesinde satılan ürünlerin tamamı tanındık markalar olmasa bile kalite esasına göre standart ürünler olmalıdır. Defolu ürünler kötü reklamınızın kısa sürede duyulmasına neden olacaktır. Ayrıca Sadece sattığınız ürünlerle değil sunduğunuz hizmetle de kaliteyi yakalamanız önemlidir. Kaç günde ürünün müşteriye ulaşacağı ya da toplam ödeyeceği tutarlar sitede gördüğünden farklı görünmemelidir.



Servis


E-Ticaretin olmazsa olmaz 3 şeyi, güvenlik, kalite, servis arasında belki de en önemli şeydir servis. Çünkü müşteriler sizden aldıkları hizmetten sonra Müşteri Hizmetlerine sorunsuz ulaşmayı ve gerekirse İade ve Değişim gibi işlemleri sorunsuz yapmayı istemektedirler. Servis ağının güçlülüğü markanızın güçlü imajı için çok önemlidir. Daha kaliteli servis sunmak isteyen e-ticaret devi firmaların tüm personelinin yılda iki gün müşteri hizmetleri departmanlarında müşterilerle iletişim kurdukları hepimizce bilinmektedir. Sağlıklı bir e-ticaret için servis ağınızı güçlendirmeniz başarıyı otomatik olarak size getirecektir.

Yorumlar