Android mi? yoksa iPhone mu?

Android mi? tercih etsem iPhone mu? diye düşünenler için rehber

iPhone mi? yoksa Android mu?
iPhone mu? yoksa Android mi?

Şayet ki sizde Apple Mı ? Android mi ? bu iki işletim sitemi tercihi arasında kaldıysanız kararlarınızı etkiler mi bilmiyorum ama bu yazıda Apple Mı ? Android mi ? bu iki işletim sistemi arasındaki farkı bulup sizin için en fazla olan işletim sistemini seçebilirsiniz.

Akıllı telefon ve tablet alacaklar için en büyük sorunlarda biride kendilerine uygun olan en iyi mobil işletim sistemini seçmektir.İşletim sistemine de tıpkı donanım sistemi gibi özen göstermeliyiz.Çünkü kötü ve güncellenmeyen eski sürüm işletim sistemleri yeni özellikleri keşfetme bakımından ve teklonoji’yi yakalamak bakımından büyük önem arz etmektedir.


iOS kapalı bir yazılımdır.Kapalı yazılımlar, virüs ve dış tehditlere karşı daha güvenlidir.Bilgisayarınızdan iPhone’a şarkı, video veya film yüklemek istediğinizde karşılaştığınız aşamalar, bu yazılımın kullanıcı dostu olmayan yönünü gözler önüne serer.

Android ise açık kaynak bir yazılımdır. Açık kaynak olmasından dolayı biraz bilginiz ve merakınız varsa kolayca uygulama geliştirip kendi uygulamanızı kullanabilirsiniz. Android cihazlara şarkı ve film yüklemek, USB belleğe herhangi bir belge atmak kadar pratiktir.

Andorid‘e sunulan bazı uygulamalar ücretsiz iken iOS da ücretli olabiliyor.Bu da iOS kullanıcılarını olumsuz yönde etkiliyor.Bedava olan bir uygulamaya para vermek.

Android‘de iOS dan fazla yazılım bulabilirsiniz.Açık Kaynak olması da bunun en büyük nedeni.
Android‘e sunulan uygulamaların neredeyse tümü ilk önce iOS için sunulmuştur.

Android dünyasında artık mobil ödeme sistemi NFC kullanılırken iOS‘da hala bu böyle bir durum yok.

İşte akıllı telefon ve tablet seçerken dikkat etmeniz gereken en önemli özelliklerden birininde işletim sistemi olduğunu yine bir kez anlıyoruz.İleride pişman olmamak için sabrederek iyi bir karar vermek çok önemli.Tüm bunları göze olarak artık kendinize uygun bir işletim sistemini kolayca seçebilirsiniz.Karar sizin.

Yorumlar