2014'ün En İyi Tabletleri

2014 Yılının En İyi Tabletleri

Tabletler bence hayatımızı akıllı telefonlardan daha çok kolaylaştırdılar. Pek çok fazla editör arkadaşım buna itiraz etse de akıllı telefonlar hiçbir süre tabletlerin bizlere yaşattığı konforu sunamayacaklarını şiddetle savunuyorum. Ancak hemen herkes benzeri bende akıllı telefonların yaşamımızda daha aşırı yer aldığını da kabul ediyorum.

Şu model, bu model neden listede yok demeyin. Sektörde elbette birbirinden güzel model tabletler var ki ben Windows tabletleri cidden çok sevsem de sunduklarına karşı yüksek bedelli olduğunu söyleyebilirim. Şimdi size kısa kısa 2014 yılı için belirlediğimiz 3 tabletten bahsedeceğiz.


Apple iPad Air 2

Biliyorum seveni de çoktur sevmeyeni de ama bir gerçek var ki oda bu adamlar bu işi yapmayı biliyorlar. Tasarım harikası bu tablette 2 GB Ram bulunmakta. 9,7 inç, 1536 x 2048 çözünürlük, iOS 8 işletim sistemi,  Apple A8X Triplecore 1500 mhz işlemci bulunuyor Apple iPad Air 2 de. 7340 mAh batarya, stereo hoparlör ve 128 GB depolama sahası da özelliklerinden birileri.

2014'ün En İyi Tabletleri
Apple iPad Air 2

Google Nexus 9

Google Androiod 5.0 Lollipop işletim sistemi ile Mareial Design birleştiğinde Nexus 9 için cidden “güzel” tanımlaması hafif kalacak. Cihaz HTC tarafından üretiliyor. 64-bit Tegra K1 SoC ve  2GB of RAM, stereo hoparlör, 6700mAh batarya benzeri özellikler için gayet uygun da bir fiyat etiketi mevcut.

2014'ün En İyi Tabletleri
Google Nexus 9

Sony Xperia Z3 Tablet Compact

En ince, en hafif ve compact bunun gibi nitelikleri bir arada taşımak öyle kolay mı zannediyorsunuz. Peki ya bunların yanına performans canavarı Snapdragon 8.01 i kalbinde taşımasına rağmen bir o kadar da batarya dostu olması ? Ya 3GB ram ile birlikte gelmesi ?
2014'ün En İyi Tabletleri
Sony Xperia Z3 Tablet Compact




Yorumlar