Android Uygulamaları Chrome OS ile Çalıştırın

En çağdaş işletim sistemi dendiğinde akıllı telefonlar üzerinde akla gelen işletim sistemi olan Android işletim sistemi uygulama mağazası ile dikkatleri üzerine çekiyor.

Android Uygulamaları Chrome OS ile Çalıştırın
Chrome OS

Android uygulamalarının diğer işletim sistemine göre daha modern ve daha hür bir içeriğe ve tasarıma sahip olduğunu açıklayan kullanıcılar hiçte haksız sayılmıyor.

Bugün Google tarafından açıklanan bilgilere göre Chrome OS işletim sistemine sahip bilgisayarlar üstünde Android uygulamalarının başarılı bir biçimde çalıştığı açıklandı.


Google tarafından belirtilenlere göre Chrome OS Android uygulamalarını başarılı olarak çalıştırabilir. Chrome OS işletim sisteminde çalışan Android uygulamalarının yoğun şekilde başarılı olduğunu açıklayan Google hangi uygulamaların Chrome OS üzerinde çalıştığını da açıkladı.

Chrome OS üzerinde çalıştırılan uygulamalar Android işletim sistemi mağazasında oldukça popüler uygulamalar, Duolingo, Evernote, Sight Words ve Vine Chrome OS üzerinde başarılı bir biçimde çalıştırılmış.

Yorumlar