Gizli Dosyalarınızı Görüntüleyin

Android telefonlarda dosya gizleme hakkında olan yazıda detaylı bir biçimde açıklayarak herhangi bir program ve uygulamada kullanılmadan android işletim sistemine sahip bütün cihazlarınızda istediğiniz dosyaları gizleyebileceğinizi belirtmiştik. Gizlediğiniz bu dosyaları nasıl görünür bir duruma getireceğinizi ise bu yazımızda sizlerle paylaşacağız.



Gizli Dosyalarınızı Görüntüleyin
Android Gizli Dosya



Dosyanızı belirttiğimiz biçimde gizledikten sonra  bundan sonra dosyanız gizlenmiş olan halde olacak ve telefonunuzu izinsiz kullanan hiç kimse gizli dosyalarınıza erişemeyecek. Tabiki bu gizli dosyaları görünür hale getirmenin de bir yöntemi mevcut.


Gizlediğiniz dosyanın bulunduğu klasörün içerisine girdikten sonra, telefonunuzun menü tuşuna basın ve önünüze çıkan seçenekler arasındaki ”Ayarlar” butonuna tıklayın. Ayarlar menüsünden önünüze çıkan ”gizli dosyaları göster” seçeneği ile gizlemiş olduğunuz dosyayı görünür hale getirebilirsiniz, ama yaptığınız bu işlem ile birlikte telefonunuzdaki tüm gizli dosyalar görünür bir duruma gelecektir.



istediğimiz dosyaları gizleyebilmek için dosya adı başına sırf nokta koyarak bu işlemi gerçekleştirebiliyorduk, fakat gizlenen dosyalar görünür bir hale geldikten sonra başına tekrar nokta işareti koyarak malesef gizleyemiyoruz, tekrar ayarlar menüsüne girerek saklı dosyaları gizleyebilirsiniz.

Android işletim sistemine sahip akıllı telefonlarınızda herhangi bir uygulama ve ya program kullanmadan, teknoloji konusu için yeterince bilgisiz kullanıcılar basit bir biçimde dosyalarını diğer kişilerden gizleyebilir. bununla birlikte cihazınızla bilgisayar içinde bir USB bağlantısı oluşturulduğunda gizli dosyalarınızın görünür bir duruma gelebileceğini sakın unutmayın.

Yorumlar

  1. Kolay gelsin gizli dosyalar var fakat telefonun ekranı kırıldı telefon çalışır durumda ama galeri vs. hiçbir şekilde giremiyorum ekran yok dokunmatik çalışıyor. Usb kablosu ile bilgisayara bağlayarak kurtarma imkanımız varmı..?

    YanıtlaSil
  2. Dokunmatik vs. çalışıyo ekran yok sadece ve galeri falan hiç bir şekilde girip yapılamayacak şekilde bunun için usb ile gizli fotografları kurtarma imkanımız varmı?

    YanıtlaSil
  3. Benim sorunum samsung s3 galeri de resim ve video gizlemiştim
    Zaman zaman gizli dosyaları gösterip bakıyordum ama şimdi gizli dosyaları göster seçeneği yok oldu dosyalar nasıl geri getirebilirim? Acil Yardım lütfen

    YanıtlaSil
  4. Benim sorunum samsung s3 galeri de resim ve video gizlemiştim
    Zaman zaman gizli dosyaları gösterip bakıyordum ama şimdi gizli dosyaları göster seçeneği yok oldu dosyalar nasıl geri getirebilirim? Acil Yardım lütfen

    YanıtlaSil
  5. telefonun ekranı yok gızlı dosyayı bulamıyorum bılgısayardan nasıl yapabılırım resımlerımı nasıl kurtarabılırım acaba

    YanıtlaSil
  6. Her model telefonda olmuyor sanırım, bunun yerine bu özelliği kullanabilmek için google play de farklı uygulamalar mevcut yapamayanlar o tip uygulamaları denemelerini tavsiye ederim fakat indirdiğiniz uygulamanın izinlerine mutlaka dikkat etmelisiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder