LG G3 Misafir Modu Kullanımı ?

Bir çok cihazda bu özellik için ekstra uygulama yüklüyoruz fakat LG G3 ile artık Misafir Modu her zaman cebinizde olacak. Misafir Modu, başka kişileri için erişim engeli sağlamaktadır. Başka kişiler tarafından cihazınızın kurcalanmasını istemiyorsanız bu mod sayesinde kimse sizin cihazınızı kurcalayamayacak.

Misafir Modu Kullanımı ?
LG G2 cihazından bir görüntü
Misafir modunu cihazınızda kullanmadan önce keranın üstündeki geçiş tuşlarını kullanarak desen yada yedek bir PIN oluşturmanızı öneririz. Oluşturmuş olduğunuz desen yada PIN sayesinde başkalarının telefonunuzu kurcalamamasına daha etkili bir yol sağlamış olursunuz.
Misafir modunu aktif etmek için ;
Ayarlar >> Genel >> Gizlilik >> Misafir Modu seçeneğinden ayarlayabilirsiniz.

Cihazınız misafir modundayken yapılan eylemler cihazınızın ayrı bölümünde yer alır. Örneğin misafir modu açıkken çekilen bir resim Misafir Albüm adı ile dosyalanır. Cihazınız kişisel ayarlarını düzenlemeye çalışan bir kişi sadece ekran görüntüsünü değiştirebilir.


Yorumlar

  1. Merhaba;

    Ben LG G3 kullanıcısıyım ve androide gelen 5.0 güncellemesinden sonra misafir modu kayboldu. Fakat LG G3 Beat ve LG G3 mini modellerinde bu özellik mevcut. Misafir modunu nasıl aktif hale getirebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android 5 ile birlikte LG G3 cihazlarında misafir modu kalktı onun yerine androidin kendi uygulaması eklendi. Üst barı aşağıya ekerek kendi isminize tıkladığınızda kullanıcı tanımlayabiliyorsunuz.

      Sil
    2. Kardesim ekran kilidinin.yedek kodunh biliyosan 5 kere yalnış gir ekran.kilidinin yedek koduni gir sonrada pinli ekran kilidi yap duzeliyor

      Sil
    3. ben öyle yaptım düzeldi sonra yine kendiliğinden misafir kodu geldi. bir daha denedim bu sefer düzelmedi

      Sil
    4. ben öyle yaptım düzeldi sonra yine kendiliğinden misafir kodu geldi. bir daha denedim bu sefer düzelmedi

      Sil
  2. Merhaba ben LG G3 STYLUS kullanıyorum teldeki yeni özellikleri keşfetmek için ayarları karıştırırken bir modu aktif hale getirdim açıkcası modun ne olduğunu bilmiyorum ama özelliklere göre misafir modu olsa gerek ... ana ekranda sadece 3 uygulama var kamera ,hesap makinesi ve müzik bunun dışında hiç bişe yok kısayoluda yok menüyede girmiyo bildirim panelini bile açmıyoo ayrıca kilit ekrannda çizdiğim yedek pini istiyo çiziyorum öle açılıyo tel şuan mal gibi be yapabilirim yardmcı olrmsnz lütfen !?!?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayni sorun olustu smdi bndede nasil kapatabilirz bu modu sizn sorun cozuldmu

      Sil
    2. böyle bir sorun oluştuğunda telefonunuzu kapatın ve bataryasını çıkartın.1-2 dk sonra tekrar takın sadece açma düğmesinden telefonu açın . misafir modu için oluşturduğunuz şifreyi 5 kez yanlış girin. ekranda çıkan pin koduna tıklayarak pin kodunuzu girin telefonunuz normale dönecektir.(lg g3 için böyle diğerlerini bilmiyorum muhtemelen onlarında aynıdır.)

      Sil
  3. ayni sorun bizdede var ne yapacaz ya

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar benimde şuan misafir kodu sadece ekranda 3 uygulama var herşeyi demedim ama bir r turlu cikammyorum lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  5. Benzer sorun bende de vardı. Kodu doğru girmeme rağmen misafir modundan çıkamıyordum. Bilerek 5 kere yanlış kodu girdim. Sağ alt kısımdan doğrulama kısmına geldim ve pin'imi girerek eski haline çevirdim. Yani yanlış kodu 5 kere girip doğrulamayı yaptığınızda eski haline dönüyor.

    YanıtlaSil
  6. Pinj nasıl sifirlarim lutfen acil yardım

    YanıtlaSil
  7. Merhaba misafir kullanıcıda bazı uygulamalar da hata veriyor "cihaz sahibi bu uygulamaya izin vermiyor" diyor ? uygulamayı bikaç kez silip tekrar yükledim ama sonuç aynı

    YanıtlaSil
  8. Ben lg magna h500 kullanicisiyim. Bu telefonda misafir modu varmidir ben bulamadm cokkk acilll yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder