Kamera Başarısız Hatası

Android cihazlarınızda kamera başarısız hatasının gösteriyorsa buna iki şey sebeb oluyordur biri uygunsuz uygulamalar diğeri ise hafıza kartı.

Öncelikle kamera başarısız hatası ile karşılaşıyorsanız buna sebeb olan kamera uygulamanızı kaldırmanız gerekmektedir. Örneğin android cihazınıza bir kamera uygulamsı yüklediniz ve ilk günlerde sorunsuz fotoğraf  çekerken ilerliyen zamanlarda kamera başarısız hatası verebilir.
Kamera Başarısız Hatası

İlk olarak kamera başarısız hatası veren hafıza kartı olarak düşünürsek bunun çözümü hafıza kartını bilgisayar yardımı ile biçimlendirmek olacaktır.

Hafıza kartı kullanmayan kişiler genellikle cihazlarına format atmayı deniyorlar fakat bu pek önerilen bir şey değildir. Çünkü cihazınızdaki diğer dosyalarınızda siliniyor.

Kamera Başarısız Hatası Çözümü


Telefonunuz veya tabletinizin kendi kamerasında kamera başarısız hatası alıyorsanız bunun sebebi cihazınızın donanımsal olarak vermiş olduğu hatadır. Çözümü ise basit, kamera başarısız hatası çözümü olarak alternatif kamera uygulamalarını tercih edebilirsiniz. Bunlara örnek olarak Candy Camera, Retrica, Open Camera gibi uygulamaları deneyebilirsiniz. Uygulama yüklediniz ve hala daha kamera başarısız hatası alıyorsanız cihazınızı formatlamayı deneyin.

Yorumlar

  1. Arkadaşlar (Samsunga Galaxy Core 2 için) iki aydır kamera sorunu yaşıyordum. Bugün aklıma yeni birsey geldi. Denedim ve oldu. Telefonun arka kapağını açın. Bataryanın üstünde, Kamera lensinin yaninda tırnak büyüklüğünde küçük bir kapak var. Kapağı çıkarın ve sarı bir kablo var hafifçe baskı yapın tamamdır. Bunun dışındaki hiçbir yöntem ise yaramadı. Bütün forum siteleri çaresiz kalmıştı. Şimdi düzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasil yani ne tarafta tam olarak flashin yanindaki kapagi kaldirinca anakart gibi bisy cikiyo kablo falan yok bende galaxy core 2 kullaniyorum

      Sil
    2. melih kavak ALLAh razı olsun bro .eğer buda olmasaydı göndercektim bayiye.telefonum grand prıme açtım dedıın gibi bir kapak var yavasca actım içindeki yere hafif bir temas uyuladım telefnu açtım kamera calışıyır sorunsuz

      Sil
    3. Evet gerçekten de söylediğiniz gibi yaptım ve oldu. Tamamen haklısınız. Teşekkürler.

      Sil
    4. Melih kardeş Allah senden razı olsun. internette bakmadigim site kalmadi ama sadece senin çözüm önerin işe yaradı. Sağol

      Sil
    5. Melih kavak cok tesekkur ederim sayende duzeldi

      Sil
    6. Bende note 3 kullanıyorum ne yapmam lazım lütfen yardım edin tüm yolu denedim olmadı

      Sil
    7. abi allah razı olsun denemediğim yol kalmamıştı senin dediğini yaptım oldu adamsın sen kazandığın para kuruşu kuruşuna helal allah tuttuğunu altın etsin bolluk içinde yaşa inşallah.

      Sil
  2. Galaxi tab p 1000 kullaniyorum kamera baslatilamiyo ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar ben Samsung tab 3 kullanıyorum.Çok acil kamerayı kullanmam gerekti.formları okuyarak bulamayınca önceden indirilmiş olan uygulamaların dosyalarının kalmış olduğunu fark ettim.O dosyalar kameranizda başarısız hatası vermesine yol açıyor.O dosyaları silin ancak bu uygulamalar için geçerli orn:play storedan yukledikleriniz için geçerli.Silince geçiyor.Benim önerdiği. Yöntem sadece tabletler için geçerli olabilir bilmiyorum telefonlarda nasıl düzeltiliyor.

    YanıtlaSil
  4. Kardes ben kamerayi yanlslikla sildim reset attim bidaha gelmedi ne yapmaliyim varmi bi fikrin

    YanıtlaSil
  5. Allah senden razı olsun melih usta

    YanıtlaSil
  6. Galaxy a7 2016 kullanıyorum arkada sıkıntı yok fakat ön kamerayı açtığımda başarısız kamera hatası alıyorum çöz0m yolu önerin kafayı yiycem artık

    YanıtlaSil
  7. Lenovo A7000 kamerası hata veriyor nr yapmam lazim bilgisi olan vat mı

    YanıtlaSil
  8. J7 prime kamera hatası diyo istihdam kamerasından onu acıyı arkayı acmiyo

    YanıtlaSil

Yorum Gönder