Twitter, içinde resmi hesabı bulunan markalar için attığınız ‘’olumlu’’ tweet’leri, ürünlerin reklamında kullanmak için yeni bir çalışma yürütmeye başladı. Geliştiriciler arasında çıkan dedikodulara göre, markaları olumlu şekilde öven tweetlere daha kolay ulaşmanın yolları aranıyor. Twitter, bu alt yapıyı yeni bir hizmet haline getirerek bu girişiminden kazanç elde etmeyi hedefliyor. Bu sayede ürünler hakkındaki olumlu twitleri, markalara satacak. Böylelikle Twitter’ın da yardımı ile ürünler hakkında yapılan binlerce yorum arasından olumlu ve güzel yorumları seçerek bunu reklam olarak kullanabilecek. Twitter, hayta geçirmeyi planladığı bu düşüncesi için kullanıcıların fikrini de sormayı ihmal etmedi.
Bunun yanında binlerce yorum içinden seçilen olumlu yorum ve tweetler, reklam bölümünde gösterilecek. Twitter, geçtiğimiz hafta CES’te, bu hizmet ile ilgili detaylı açıklamalar yaptı. Yapılan yorumların olumlu mu yoksa olumsuz mu olacağına kimin karar vereceğine ise daha karar verilemedi. Buna bazı insanlar mı yoksa yapay zeka mı karar verecek bunu daha zaman gösterecek. Twitter’daki kullanıcı yorumlarını önemli bir metaya çeviren bu sistem onları bütün Twitter kullanıcılarının görebileceği şekilde ön plana çıkaracak ve olumlu yorumlarla markalar hakkında insanlara fikir verilmesi için kullanılacak. Twitter’ın şimdiki ortalaması 20 tweet’te bir reklam göstererek uzun süre reklamsız devam eden ve İnstagram’ın neredeyse 10 post’ta bir araya koyduğu Sponsored karelere benziyor ve bununla bu oranın ne zaman değişeceği bilinmiyor.
Bunun yanında binlerce yorum içinden seçilen olumlu yorum ve tweetler, reklam bölümünde gösterilecek. Twitter, geçtiğimiz hafta CES’te, bu hizmet ile ilgili detaylı açıklamalar yaptı. Yapılan yorumların olumlu mu yoksa olumsuz mu olacağına kimin karar vereceğine ise daha karar verilemedi. Buna bazı insanlar mı yoksa yapay zeka mı karar verecek bunu daha zaman gösterecek. Twitter’daki kullanıcı yorumlarını önemli bir metaya çeviren bu sistem onları bütün Twitter kullanıcılarının görebileceği şekilde ön plana çıkaracak ve olumlu yorumlarla markalar hakkında insanlara fikir verilmesi için kullanılacak. Twitter’ın şimdiki ortalaması 20 tweet’te bir reklam göstererek uzun süre reklamsız devam eden ve İnstagram’ın neredeyse 10 post’ta bir araya koyduğu Sponsored karelere benziyor ve bununla bu oranın ne zaman değişeceği bilinmiyor.
Yorumlar
Yorum Gönder