Yeşilay, toplumsal basının insanlarda meydana getirdiği bağımlılığının 'Fear of Missing Out/ Gelişmeleri Kaçırma Korkusu' hastalığına dönüştüğünü ve bu hastalığın insanlarda endişe bozukluğuna sebep olduğunu ifade etti .
Sigara, içki ve uyuşturucu madde ile uğraş eden Yeşilay, bilişim bağımlılığına da el attı. Bilişim bağımlılığının 'FOMO' isminde yepyeni tek fobiyi ortaya çıkardığı belirtildi. FOMO, toplumsal basında gelişmeleri kaçırma korkusu olarak belirlendi .
Amerikan Psikiyatri Birliği'nin de üstünde çalıştığı 'Fear of Missing Out (FOMO)' konusunda yapılmış olan araştırmadan hayret verici neticeler paylaşıldı. 11 ve 55 yıl arası bin 200 kişiye tatbik edilen soruşturmanın neticelerine yönelik , kullanıcıların yüzde 40'ı, tek şeyleri kaçırdığını düşünerek tek bir sürü kez toplumsal medyayı kullanma gereksinimi hissediyor.
ABD BU HASTALIĞI ARAŞTIRIYOR
Gündemi kaçırma korkusu meydana gelen FOMO, kişilerin toplumsal basında tek bir sürü kez kalmasına sokak açıyor . İnsanlara online değilken tek şey kaçırırsam korkusunu yaşatıyor. ABD BIRLEŞIK DEVLETLERI , bu rahatsızlık üst kısmına denetim inşa etmeye başladı. Yeşilay ise en tek sürü bağımlılık yapan toplumsal medya uygulamalarını şu şekilde açıklıyor: "Twitter, Facebook, Whatsapp, Youtube, Google Maps, Foursquare, Instagram, Candy Crash, Flipboard."
ÇARPICI RAKAMLAR
En güvensiz hissedenler yüzde 42 ile 18-34 yıl grubu.
FOMO'ya, en tek sürü 15-24 ve 25-34 yıl aralarında rastlanılıyor.
12-17 yıl aralarında eğlenceyi kaçırma duygusu yüzde 48.
Yüzde 26'sı dışlanmışlık hissine kapılıyor.
Erkeklerde daha tek sürü FOMO rahatsızlığı gözleniyor.
Sigara, içki ve uyuşturucu madde ile uğraş eden Yeşilay, bilişim bağımlılığına da el attı. Bilişim bağımlılığının 'FOMO' isminde yepyeni tek fobiyi ortaya çıkardığı belirtildi. FOMO, toplumsal basında gelişmeleri kaçırma korkusu olarak belirlendi .
Amerikan Psikiyatri Birliği'nin de üstünde çalıştığı 'Fear of Missing Out (FOMO)' konusunda yapılmış olan araştırmadan hayret verici neticeler paylaşıldı. 11 ve 55 yıl arası bin 200 kişiye tatbik edilen soruşturmanın neticelerine yönelik , kullanıcıların yüzde 40'ı, tek şeyleri kaçırdığını düşünerek tek bir sürü kez toplumsal medyayı kullanma gereksinimi hissediyor.
ABD BU HASTALIĞI ARAŞTIRIYOR
Gündemi kaçırma korkusu meydana gelen FOMO, kişilerin toplumsal basında tek bir sürü kez kalmasına sokak açıyor . İnsanlara online değilken tek şey kaçırırsam korkusunu yaşatıyor. ABD BIRLEŞIK DEVLETLERI , bu rahatsızlık üst kısmına denetim inşa etmeye başladı. Yeşilay ise en tek sürü bağımlılık yapan toplumsal medya uygulamalarını şu şekilde açıklıyor: "Twitter, Facebook, Whatsapp, Youtube, Google Maps, Foursquare, Instagram, Candy Crash, Flipboard."
ÇARPICI RAKAMLAR
En güvensiz hissedenler yüzde 42 ile 18-34 yıl grubu.
FOMO'ya, en tek sürü 15-24 ve 25-34 yıl aralarında rastlanılıyor.
12-17 yıl aralarında eğlenceyi kaçırma duygusu yüzde 48.
Yüzde 26'sı dışlanmışlık hissine kapılıyor.
Erkeklerde daha tek sürü FOMO rahatsızlığı gözleniyor.
Yorumlar
Yorum Gönder