İnstagram Giremiyorum Hata Çözümü !

Milyonlarca kişi tarafından kullanılan fotoğraf yükleme uygulaması Instagram birçok sevilen özelliği ile kullanıcıların gönlünde kazandı. Ancak bazı zamanlarda yine aynı kullanıcılar Instagram ile yaşadıkları sorunlar nedeniyle çok fazla vakit ya da nakit kaybı ile karşılaşabiliyorlar. “ instagram giremiyorum ” da bu sorunlardan biri ve bu sorunu çözmek için de önce nedenini bulmak gerekiyor.

instagram giremiyorum

Instagram Hesabıma Giriş Yapamıyorum Sebebi Nedir ? - İnstagrama Giremiyorum

Instagram’ın sürekli kendini geliştiren bir yapısı var. Bu yapı sayesinde uygulama neredeyse bir milyara yakın kullanıcıya sahip ve bu kullanıcıların yaklaşık beş yüz milyonu sevilen sosyal medya uygulamasına her ay giriş yaparak en az bir gönderi paylaşıyor. Bu paylaşımlar sayesinde karlılığını ve reklam veren sayısını da her geçen gün arttıran Instagram kullanıcılarının bazı sorunlarına maalesef çözüm bulmakta zorlanıyor.

instagram giremiyorum

Şifremi Unuttum instagram giremiyorum

Diğer bir Instagram hesabına giriş yapamama nedeni şifrenizi unutmuş olmaktır. Bu durumda yapmanız gereken şifre yenileme işlemi için kullanıcı adınızı yazmak ve mail adresinize şifre sıfırlama bağlantısının gelmesini beklemek. Bu süre zarfında e-posta adresinizin gelen kutusunu ve spam kutusunu kontrol etmeyi ihmal etmeyin. Kurtarma bağlantısı size ulaştığında bağlantıya tıklayarak yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.

Bu işlem yaklaşık 15 ile 20 dakika sürmektedir ve uygulamak çok kolaydır. Instagram’ın ve bizim anlattığımız adımları izlerseniz hiçbir zorluk yaşamazsınız.

instagram giremiyorum

500 Internal Server Error

Eğer Instagram hesabınıza giriş yapmayı denediğiniz de bu hatayı alıyorsanız bunun sebebini merak ediyor olabilirsiniz. Instagram 500 Internal server error hatası Instagram’ın kendisinden kaynaklanmaktadır. Bu da demek oluyor ki bu durumu düzeltebilmek için sizin yapabileceğiniz bir şey yok. Bir kaç saat bekleyerek tekrar giriş yapmayı deneyin eğer düzelmezse yetkililerin hataları düzeltmesi için belki bir gün bile beklemek gerekebilir.

instagram giremiyorum

Instagram Giriş Sorunu: Kapatılan Hesap

Instagram hesabınız topluluk kurallarına ya da kullanım koşullarına uymamanız nedeniyle kapatıldıysa hesabınıza giriş yapamazsınız. Giriş yapmaya çalıştığınızda hesabınızın kapatıldığını bildiren bir uyarı alırsınız.

Siz bir hata yapmadıysanız ve kapatılma işleminin bir yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız bu duruma itiraz edebilirsiniz. İtirazınız Instagram yetkilileri tarafından incelendikten sonra karar bağlanacaktır.

Instagram giriş sorunu nasıl giderilir konusunda sizleri bilgilendirmeye çalıştık. Instagram’ın yeni özelliklerinden haberdar olmak ve merak ettiklerinizi öğrenmek için sitemizi takipte kalın. Ayrıca Instagram Türk takipçi satın alma ve Instagram beğeni satın alma konularında yardıma ihtiyacınız varsa bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Telefon Numaram Değişti Giriş Yapamıyorum

Bu sorunların ilki Instagram telefon numarasının değişmesi ya da kayıtlı telefon numarasının bulunduğu hat ile cihazın çalınması sonucu ortaya çıkıyor. Eğer numaranızı değiştirir ya da telefonunuzu çaldırırsanız iki faktörlü kimlik doğrulama özelliği yüzünden Instagram hesabınıza giriş yapamayabilirsiniz.

Bu nedenle Instagram yardım sayfasına giderek Instagram’a hesabınıza neden giriş yapamadığınızı anlatan bir mesaj göndermelisiniz. Ardından Instagram yetkilileri size bir kod gönderecektir. Bu kodu beyaz bir dosya kağıdının üzerine yazarak, kağıtla birlikte bir öz çekim yapmanız ve bunu Instagram’a geri göndermeniz gerekiyor.

Bu işlemlerin ardından Instagram size bir kurtarma şifresi ya da bağlantısı gönderecektir. Ancak bu işlemler 1 ile 15 gün arası sürebilir.

Instagram Hesabım Çalındı Ne Yapmalıyım ?

Hesabın çalınması durumunda ise telefon numaranız değişmiş gibi işlem yapmalısınız.

Instagram yardım merkezine giderek kişisel bilgilerinizi verdikten sonra derdinizi anlatan bir metin ile birlikte Instagram’a başvuru yapın. Ardından Instagram’ın size geri dönmesini bekleyin.

Ne yazık ki şu an için çalınan hesaplar için yapılabilecek çok bir şey yok. Çalınan hesaplar için kurtarma işlemlerini yalnızca Instagram yardım merkezi yapabiliyor. Instagram yardım merkezine ulaşmak için burayı tıklayın.

Yorumlar

  1. Teşekkürler, sorunum çözüldü, çok sağolun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder