BlackBerry 10’dan Vazgeçilecek Mi ?

BlackBerry 10 , sahip olduğu mobil uygulamaların sayısı ile bakıldığı zaman en iyi mobil işletim sistemi olarak bilinmiyor. Bu nedenle Black Berry geçen sene Android uygulamalarının işletim sisteminde düzgün bir şekilde çalışmasını sağlamıştı. Ama bu değişiklik şirket için çok yetli sayılmamış olacak ki Blackberry 2015 yılında Android işletim sistemi ile çalışan ilk akıllı telefon olarak hayata çıkarılan Black Berry Priv’i kullanıcıların beğenisine çıkardı.

2016 yılında BlackBerry’nin Android için kendi mobil işletim sistemi Black Berry 10’dan vazgeçeceği iddiaları ile gündeme geldi. Android için şirketin CEO’su John Chen ortaya sürülen bu iddiaları yalanladı ve aynı yıl içinde BB10’un 10.3.3 ve 10.3.4 sürümlerinin yayınlanacağı söyleniyor. Aynı zamanda bahsi geçen bu sürümler, güvenliğe ve işletim sisteminin kamu kullanımı için uygun olmasına dikkat edilerek üretilecek. Chen, BB10’un 2016 yılı sonrasında ne olacağı konusunda henüz net bir bilgi verilmedi. Kanadalı üretici olarak da bilinen ve tamamen Android’e geçeceği ile ilgili söylentileri yalanlayan ve en azından 2016 yılı içinde Black Berry 10’dan vazgeçmeyeceğini dile getirdi. Bu konu ile ilgili yeni gelişmeler olduğu zaman bunları yeniden sizlerle paylaşacağız. Fakat en azından şimdilik Black Berry 10’dan vazgeçilmeyeceği netlik kazanmış ve bu konu ile ilgili soru işaretleri çözüme kavuşmuş oldu. Yakın zamanda bu konu ile ilgili daha net bilgilerin gelmesi bekleniyor.

Yorumlar