HTC One M8 Güncelleme Hatalası

Android 5.0 Lollipop güncellemesini meydan HTC One M8, ısınma, donma ve WiFi bağlantı yanılgısı benzeri meselelerle karşılaştı

HTC One M8 Güncelleme Hataları
HTC One M8
HTC One M8, az tek zaman öncesinde Android'in son sürümü 5.0 Lollipop'a kavuştu. Tayvanlı HTC, elini çabuk bulundurarak güncellemenin ülkemizdeki cihazlara gecikmeden kavuşmasını sağladı.

Sense 6.0 arayüzü ile iştirak eden güncelleme sonrasında One M8'ler, materyal tasarım , yepyeni kilit ekranı bildirimleri, çoklu işlem ekranı benzeri yeniliklere kavuştu. Cihazda performans artışı da imkanı sunan 5.0 Lollipop, eşliğinde yepyeni sıkıntıları getirdi. Çeşitli bloglarda paylaşılan okuyucu yorumlarında, Android 5.0 Lollipop'u yükleyen kullanıcıların meselelerle karşılaştığı belirtildi. Meydana Iştirak Eden sorunlar arasında; edevat ısınması, donma, fotoğrafları açmaması, wifi bağlantı yanılgısı , kilit ekranında müzik plakoltuk'ın çıkmaması, çabuk şarj kullanımı benzeri çeşitli farklı sorunlar gösterildi.

One M8 kullanıcıları bu hataların giderilmesi amaçlı yepyeni tek güncelleme bekliyor.

Peki siz Android 5.0 Lollipop yoğun HTC One M8'den hoşnut musunuz?


Güncellemeyi cihazlarına yükleyen okuyucularımız, yaşadıkları yanlışları ya da performans artışlarını, deneyimlerini, varsa hata çözümlerini bu sayfadan paylaşarak, One M8 kullanıcılarına düşünce verebilirler, destekçi olabilirler.

One M8 kullanıcılarının paylaştığı yorumlar

- Messenger dönüyor ve ayarlar/depolama kisminda öbür uygulamalar full gözüküyor oluyor ve telefon hafızanında bos koltuk yok oluyor .

- M8 kullaniyorum yepyeni guncellemeden ardından artik wifiden bir takim programlara giremez oldum

- Ben güncelleme yaptım gayet harika surat tanıma özelliği bildirim ışığı yok şunlar gitmiş şayet ana ekranada bi el atılsa 4x4 lük telefon olur

- Bariz sekilde batarya harcamaya basladi. Iki kez telefonum kiliylendi. Facebookta msj yazinca saniyeleece donup kaliyo. Kötü eskiyen sistem on numaraydi.


- Guncelleyipte ne yapacan dost değişim gösteren herhangi birşey yok andorid 5 daima sorun şarj takinma cok ısınma ne ararsan var

- Arkadaslar performansta sorun yok. Şayet pil de kritik tek kayıp var cok ek olarak çabuk sona eriyor .

- Telefon kötü duruma geldi muhteşem hızda personel telefon yükledikten ardından kasmalara başladı facebook massenger da telefon 10 yeye yakın her minik iletide kasıyor ekran donuyor geliştirilmesi kesinlikle gerekli

- Galeriye giremiyorum giriyor kendiliginden kapanıyor

- Merhaba htc m8 kullanıyorum bu yenı uygulama 1 hafta once wife ortamında guncellemelere acık oldugundan otomatik yuklendi. Enbaşta cok gıcık bır uygulama olarak buldum şayet birey hayatındakı gıcıklara alıstıgı gıbı silemdiğimden bunada alıstım. Facebook da yazım esnasında donması mı telefonun elmi yakacak civarı ısınması mı hata bilemiyorum. Benı deli eden puan ise kullandıgım bır uygulamada fotoğrafları acmaması. QQ mesenger kullanıyorum ve tek ek olarak tekrar muayene etmeme uygulamayı resetlememe yenı basdan yuklememe üstelik fabrıka ayarlarına geriye yukleyıp tum uygulamaları basdan yuklememe ragmen sonuc yok surekli bildirim yanılgısı alıyorum.Bana bu konuyla alakalı destekçi olma sansınız varsa mınnettar olurum.


Yorumlar