Android Kullanımı Artmaya Devam Ediyor

Günümüzün maksimum kullanılan işletim sistemi Android işletim sisteminin kullanım oranları açıklandı, Android 4.4.2 sürümü ile beraber büyük bir beğeni elde eden Google, Android 4.4 sürümlerinde yükselmeye devam ediyor.

Android Hızla Yükselmeye Devam Ediyor
Android
Android 2.2 gibi eski Android işletim sistemlerinin kullanım sayısının azaldığı Android 4.4 sürümlerinde büyük bir yükseliş yaşıyor, yükseliş yaşayan Android 4.4 sürümlerinin en büyük çoğunluğu Jelly Bean yani Android 4.1, 4.2, 4.3 sürümlerinde olsa da Android 4.4 işletim sistemi de Jelly Bean işletim sistemi sürümünü bir ay arasında geçecektir diyebiliriz.


Android işletim sistemi için açıklanan kullanım oranları Android işletim sisteminin sevildiğini kanıtlıyor, kanıtlamaya devam ediyor, geçtiğimiz aylarda gelen raporlarda Android 4.4 işletim sistemi sürümü azalış yaşarken bugün gelen kullanım oranlarında Android 4.4 işletim sistemi sürümünün yükseliş yaşadığı biliniyor.

Android Hızla Yükselmeye Devam Ediyor
Android Kullanım Oranı

Yorumlar