Android Güvenli Mod






Windows işletim sistemlerinde oldugu gibi android işletim sistemlerindede Android Güvenli Mod ile açma seçenegi vardır.Ama bu modda açarkende dikkatli olmalıyız güvenli mod da çalışırken telefonumuzdaki uygulamaları silebilir ve normal çalışma modunda izin verilmeyen ayarlamalarını yapabiliriz.


Güvenli moda geçmeden önce eğer telefonunuzu normal olarak kapatabiliyorsanız telefonu güç tuşuna basarak kapatmalı eğer normal olarak telefon kapanmıyorsa pili çıkarabilirsiniz. Peki benim telefonumda gücenli mod ile nasıl başlatabilirim diyorsanız internet ortamında HTC ve Samsung S3 için bilgiler buldum onu sizlerle paylaşayım.
HTC Cihazlarda güvenli mod için;
Güvenli mod da telefonu başlatabilmek için menü butonuna bir elimizle basarken güç butonuna basarak telefonu açıyoruz ve telefon güvenli mod da açılana kadar menü butonunu bırakmamalıyız. Telefonumuz güvenli mod da çalışırken sonradan yüklediğimiz uygulamalar çalışmayacaktır bu sebeple sorunlu uygulamayı



Samsung Galaxy S3 güvenli mod
Telefonu normal güç butonuna basarak açıyoruz, ekranda Samsung logosu göründüğü anda telefonumuzun sol alt köşesinde bulunan menü butonuna elimizi hızlıca birkaç kez basıp çekiyoruz ve telefonumuz güvenli mod da çalışmaya başlıyor. Ekranımızın sol alt köşesinde Güvenli Mod yazısı belirmiş olması gerekiyor. Telefonumuzu güvenli mod dan çıkarmak için güç butonuna basarak kapatmamız ve tekrar açmamız yeterli olacaktır. Ayrıca Galaxy Note telefonumuzu da  aynı şekilde güvenli moda sokup çıkarabiliriz.

İlgili Aramalar:samsung galaxy ace güvenli moddan çıkma,galaxy s3 guvenli mod,samsung galaxy s3 güvenli mod,tablet güvenli mod kapatma,android tablet güvenli mod kapatma,android güvenli mod kapatma,galaxy ace güvenli mod nedir,s3 güvenli moddan çıkma,galaxy ace güvenli moddan çıkma,samsung güvenli moddan çıkma

Yorumlar

  1. Ben bunu tam olarak anlıyamadım ?

    YanıtlaSil
  2. bu ayarlar tam olarak ne için lazım oluyor bize ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android cihazınız eğer bir uygulama yüzünden açılmıyor veya bire uygulama yüklediniz ve uygulamanın ayarları yüzünden kaldıramıyorsanız güvenli modu açarak bu uygulamadan kurtulabilirsiniz.

      Başka bir örnek vermek gerekirse; bir uygulama indirdiniz ve bu uygulama cihazınızın çok ağır çalışmasını sağlıyorsa cihazınızı güvenli moda alarak bu uygulamayı kolay bir şekilde kaldırabilirsiniz.

      Sil
  3. Htc icin güvenli mod nasil kapatılır bütün programlar kapalı yok böyle bisey

    YanıtlaSil
  4. güvenli mod android cihazlar için en önemlisi

    YanıtlaSil
  5. Sağol güel anlatım

    YanıtlaSil
  6. Android cihazlar için güvenli mod çok önemli diye düşünüyorum. Çünkü çoğu android kullanıcılarıda bilir ki devamlı uygulama indirmekten artık bir takıp sıkıntılar zamanla başlayacaktır.

    YanıtlaSil
  7. Güvenli modan nasıl çıkıyor?

    YanıtlaSil
  8. Sony experia z1 telefonum 2 haftadır çıkartamadım güvenli moddan nasıl çıkılır bundan

    YanıtlaSil
  9. Güvenli moddan nasıl çıkılıyor iki haftadır telefonum. Güvenli modda çıkartamadım bi türlü sony experia z1 çıkmıyor güvenli moddan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder